PANCAKES Jogurtowe

Śniadanie to idealny czas by zrobić puszyste pancakes. Zwłaszcza jeśli możecie je dzielić z ukochaną osobą. A więc zabierzmy się do smażenia. 




Składniki (na ok 10-15 naleśników):
1 kubek jogurtu naturalnego
2 jajka
1 szklanka mąki
2 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
3 łyżki cukru ( ja użyłam brązowego)
2 łyżki oleju

Przygotowanie:
Mąkę przesiewamy do miski, mieszamy z proszkiem do pieczenia, sodą i cukrem.

Dodajemy olej, jajka i jogurt. Mieszamy aż do połączenia składników na gładką masę.

Ja mam specjalną małą patelnie jak pancakes, ale jeżeli takiej nie macie to smażcie najwięcej dwa naleśniki na normalnej patelni. po ok 2-3 min z obu stron.

Dodatki możecie dać różne. U mnie to banan, nutella, serek waniliowy i cud jaki odkryłam krem czekoladowy z cieciorki.

Smacznego i miłego wstawania  ^ ^

Komentarze

Popularne posty